«سراب»

؟

 مدتیه احساس می‌کنم که زیبایی با غم عجینه. شادی هم. انگار جدای از هم نیستن. نمی‌‌دونم هنوز، شاید هم اشتباه می‌کنم.

  • نظرات [ ۵ ]
آ ى با کلاه
۰۹ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۰

آره. ته ته ته شادی و زیبایی هم غم هست. نه تنها جدا نیستن، بلکه به نظرم توی این دنیای عجیبی که توشیم اگر بخواهیم از سطح یک کم فراتر بریم، همه چیز به غم ختم می‌شه.

پاسخ :

دقیقاً منم همچین احساسی دارم نسبت بهش که جدا از هم نیستن. آره از یکم دورتر، حتی رنگ غمه خیلی بیشتره. حالا به نظرت، وقتی از این سطح فراتر می‌ریم، حس اون غم یکم تغییر نمی‌کنه؟ یعنی با همچین نگاهی دیگه حسی که ایجاد می‌کنه و ازش می‌گیریم، متفاوت‌تر نمی‌شه؟ حالا که دیگه حتی توی شادی و زیبایی هم می‌تونیم ببینیمش...
Winged Deer
۱۰ آبان ۰۰ , ۱۶:۳۳

گویی شادی و غم که نهایت زیبایی‌اند، عاشقانی‌اند که تن‌هاشان در هم پیچیده و بوی تنشان در هم آمیخته...

پاسخ :

چه توصیف قشنگی غزال! در‌هم‌تنیده و همراهن باهم همیشه! مثل دو عاشق که بوی هم رو می‌دن. خیلی خوشم اومد از این توصیف.
عبدالعظیم شرونی
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۳:۲۵

بدون غم و زشتی ، شادی و زیبای وجود ندارهههه

اینها کامل کننده هم هستن..حالا بسته به نوع نگاه و شرایط شما متفاوت میشن

پاسخ :

آره بدون هم دیگه هیچ معنایی ندارن. در کنار هم به هم معنا می‌دن.
مرسی که نظر دادین. 
عبدالعظیم شرونی
۱۱ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۶

باعث افتخاره..خوشحال میشم اگر وبم رو دنبال کنید

پاسخ :

خواهش می‌کنم، حتماً.
آ ى با کلاه
۱۲ آبان ۰۰ , ۱۷:۴۰

آره مطمئناً جنسش با غمهای سطحی فرق می‌کنه. مثلاً برای خودم، اون مدل از غمه که باعث می‌شه تصمیم‌های بزرگ بگیرم. در حالی که غمهای کوچیک معمولاً به انفعال و اجتناب از باعث و بانیشون (!) منجر می‌شن.

پاسخ :

دقیقا همینه. متوجه شدم منظورت رو. درسته.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آیا همه‌‌ی این‌ها، سرابی بیش نیست؟
Designed By Erfan Powered by Bayan